Prezentowana polityka jakości dzięki ukierunkowaniu na potrzeby klienta zapewnia naszemu przedsiębiorstwu umocnienie pozycji rynkowej w zakresie produkcji zbiorników przeznaczonych do instalacji wodnych, parowych, sprężonego powietrza, instalacji CO, instalacji chłodniczych, instalacji gazowych i olejowych oraz grzejników z rur stalowych, elementów urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz odpylających na rynku zarówno krajowym jak i zagranicznym.
Główne kierunki Polityki Jakości:
Spełnienie wymagań klienta
Spełnienie wymagań norm i przepisów prawnych
Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością
Realizację wyżej wymienionych kierunków zapewniamy poprzez:
-Planowanie zakupów, odpowiedniej logistyki magazynowej, produkcji, oraz kontroli,
– Zapewnienie konkurencyjności dzięki optymalizacji kosztów produkcji oraz inwestycji w nowoczesny sprzęt i technologie,
– Prowadzenie partnerskiej polityki w stosunku do poddostawców oraz ich kwalifikowanie w sposób gwarantujący właściwą jakość dostarczanych przez nich wyrobów i usług,
– Stosowanie kwalifikowanych technologii produkcyjnych,
– Ciągłe doskonalenie kadr.
Powyższa polityka jakości stanowi wytyczne do ustalania celów oraz zadań dotyczących jakości.
Nasza Firma zobowiązuje się do zapewnienia środków i zasobów niezbędnych do zapewnienia, utrzymywania i udoskonalania prowadzonej Polityki Jakości.
Jednocześnie zapewnia się, że Polityka Jakości jest ogólnie dostępna i zrozumiała oraz została zakomunikowana wszystkim pracownikom, a także że będzie systematycznie przeglądana i oceniana pod względem jej przydatności. Za realizację niniejszej Polityki odpowiada Zarząd oraz Pracownicy PMN BOBREK Oddział Bepis.